لطفا صبر نمایید...

راهنمای ثبت درخواست تأییدیه سردر واحد‌صنفی

شناسه:7

پس از ورود به سامانه sardarasnaf.ir روی گزینه کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبورخود را در محل‌ مشخص شده وارد  و  گزینه ورود را از صفحه اصلی سامانه انتخاب نمایید. (نام کاربری به صورت پیش فرض‌، کد ملی در نظر گرفته شده است)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابتدا از پنل کاربری خود ، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • قبل از ثبت درخواست تأییدیه دقت فرمایید، چنانچه بابت طرح تابلوی واحد صنفی‌تان، نامه اخطاریه ارسال شده است، ابتدا کد پیگیری اخطاریه را در محل مشخص شده وارد کرده و سپس اقدام به تکمیل فرم درخواست نمایید.

 

 

 

در غیر اینصورت در قسمت ورود مشخصات واحد صنفی، درخواست صدور تأییدیه سر در واحد صنفی خود را ثبت نمایید.

برای تکمیل فرم درخواست، خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمایید:

 

  • پر کردن موارد ستاره دار الزامی است.
  • نام واحد صنفی می بایست مطابق با متن درخواستی مندرج در تابلو انتخاب و ثبت گردد.
  • دقت کنید که برای هر کد پستی، صرفا یک بار می توانید درخواست ثبت نمایید.

 

در بخش مدارک مورد نیاز، تصاویر اسناد لازم را بارگذاری نمایید.

  • ارسال تصویر واضح از طرح سردر واحد صنفی الزامی است.
  • اگر نمایندگی برند یا سرمایه گذار خارجی می باشید ، مدارک نمایندگی خود را اسکن کرده و بارگذاری کنید.
  • اگر پروانه کسب دارید ، آن را اسکن کرده و در سامانه بارگذاری نمایید.
  • در صورتی که پروانه کسب ندارید ، بارگذاری تصویر روی کارت ملی اجباری می باشد.

 

  • با کلیک بر روی عنوان قوانین و مقررات ، ‌می توانید شرایط و ضوابط مرتبط با سردر واحد صنفی را مطالعه نمایید.
  • پس از پذیرش گزینه مطالعه قوانین و مقررات و صحت اطلاعات و تیک کردن من ربات نیستم ، با فشردن کلید ذخیره اطلاعات ، درخواست شما ثبت می شود و کد پیگیری در صفحه زیر نمایش داده می شود.

پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، وضعیت درخواست در حالت «منتظر بررسی شهرستان» قرار خواهد گرفت، همواره با مراجعه به سامانه و ورود به منو «فهرست‌ درخواست‌ها» می‌توانید از آخرین وضعیت بررسی درخواست خود مطلع شوید.

ابتدا یک سطر را انتخاب نمایید