![](/upload/content/ti7d2s6oia/گردش کار درخواست تأییدیه سردر اصناف- طراحی شده.jpg)
پس از ورود به سامانه farsipasdasht.ir روی گزینه
کلیک کنید.
نام کاربری و رمز عبورخود را در محل مشخص شده وارد و گزینه ورود را از صفحه اصلی سامانه انتخاب نمایید. (نام کاربری به صورت پیش فرض، کد ملی در نظر گرفته شده است)
![](/upload/content/ufdcly60cr/2.jpg)
ابتدا از پنل کاربری خود ، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.![](/upload/content/qt35ps95eu/1.jpg)
- قبل از ثبت درخواست تأییدیه دقت فرمایید، چنانچه بابت طرح تابلوی واحد صنفیتان، نامه اخطاریه ارسال شده است، ابتدا کد پیگیری اخطاریه را در محل مشخص شده وارد کرده و سپس اقدام به تکمیل فرم درخواست نمایید.
![](/upload/content/28whglg1a2/3.jpg)
در غیر اینصورت در قسمت ورود مشخصات واحد صنفی، درخواست صدور تأییدیه سر در واحد صنفی خود را ثبت نمایید.
برای تکمیل فرم درخواست، خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمایید:
![](/upload/content/xmhpd344k0/4.jpg)
- پر کردن موارد ستاره دار الزامی است.
- نام واحد صنفی می بایست مطابق با متن درخواستی مندرج در تابلو انتخاب و ثبت گردد.
- دقت کنید که برای هر کد پستی، صرفا یک بار می توانید درخواست ثبت نمایید.
در بخش مدارک مورد نیاز، تصاویر اسناد لازم را بارگذاری نمایید.
- ارسال تصویر واضح از طرح سردر واحد صنفی الزامی است.
- اگر نمایندگی برند یا سرمایه گذار خارجی می باشید ، مدارک نمایندگی خود را اسکن کرده و بارگذاری کنید.
- اگر پروانه کسب دارید ، آن را اسکن کرده و در سامانه بارگذاری نمایید.
- در صورتی که پروانه کسب ندارید ، بارگذاری تصویر روی کارت ملی اجباری می باشد.
- با کلیک بر روی عنوان قوانین و مقررات ، می توانید شرایط و ضوابط مرتبط با سردر واحد صنفی را مطالعه نمایید.
- پس از پذیرش گزینه مطالعه قوانین و مقررات و صحت اطلاعات و تیک کردن من ربات نیستم ، با فشردن کلید ذخیره اطلاعات ، درخواست شما ثبت می شود و کد پیگیری در صفحه زیر نمایش داده می شود.
پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، وضعیت درخواست در حالت «منتظر بررسی شهرستان» قرار خواهد گرفت، همواره با مراجعه به سامانه و ورود به منو «فهرست درخواستها» میتوانید از آخرین وضعیت بررسی درخواست خود مطلع شوید.
![](/upload/content/40nangwt5f/5.jpg)